.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح انتقال پایتخت جدی شد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون تشکیل موسسه مطالعات و اجرای انتقال پایتخت امروز در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.
به گزارش شمال نیوز ، میرهادی قره‌سید امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار کرد: براساس این قانون مقرر شد، موسسه‌ای مطالعاتی با سه رکن شورای عالی، رئیس و شورای موسسان تشکیل شود.

وی افزود: اعضای این موسسه متشکل از وزیر کشور، دو نفر نماینده رهبری، دو نفر از نمایندگان مجلس، وزیر راه و شهرسازی، دادستان کل کشور، نماینده مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده شورای عالی امنیت ملی و رئیس پدافند غیرعامل خواهند بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این موسسه موظف است طی دو سال طرح مطالعاتی این امر را به اتمام برساند، گفت: موسسه فوق با انجام کار کارشناسی برای عملیاتی شدن انتقال پایتخت فعالیت خواهد کرد.

قره‌سید ضمن تاکید بر پیشینه تبریز در همه زمینه‌ها چه از لحاظ تاریخی فرهنگی و چه از نظر علمی، صنعتی و  اقتصادی گفت: با توجه به این پیشینه و قدمت، تبریز جزو اولویت‌های انتقال پایتخت است.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به در حد حرف بودن برنامه‌های قبلی در رابطه با انتقال پایتخت گفت: امروز با این مصوبه مجلس در واقع برای عملیاتی و اجرایی شدن این طرح برنامه‌ریزی و آینده‌نگری صورت گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

saeed 22 آذر 1391
فکرشو کنىد مازنران ما کلا بشه پاىتخت
نگفتم سارى که باز داد ىه سرى در بىاد
چهارتا وزارتخونه تو اىن شهر چهاتا دىگه تو اون شهر
بعد شهر ها هم با ىه سىستم حمل و نقل عمومى کارا به عنوان نمونه مترو که همىن الان هم تنها راه حل مشکل غرب نشىناست به هم وصل باشن
نا شناس 23 آذر 1391
وقتي همه آخر هفته از تهران به مازندران مسافرت مي كنند بهتر است پايتخت به غرب مازندران منتقل شود تا اين رفت آمد ها هم نباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.